duminică, 24 ianuarie 2016

Martisoare Handmade Quilling


     Stiu ca este devreme sa vorbesc despre martisoare, insa mai bine din timp decat prea tarziu. Se intampla ca multi sa uite sa cumpere martisoare din cauza lipsei de timp sau pur si simplu ca nu dau asa importanta pana in ultima clipa. Eu vreau sa va prezint cateva modele de martisoare handmade quilling cu care nu veti da gres in fata fetelor/mamelor.

     Tehnica acestor martisoare handmade quilling nu este una usoara, insa cu putin timp si indemanare poate iesi ceva minunat. V-am mai aratat si in alte articole diverse modele si idei pentru cadouri care mie mi se par unice.
     Ceea ce m-a facut sa ador aceste modele a fost meticulozitatea cu care sunt facute. Nu oricine poate reusi, iar pentru cine o face jos palaria. Am vazut personal care este intreg procedeul si atunci m-am convins ca merita toti banii, chiar daca investitia in piese si materiale nu este deloc mica.
     Si apropo de pret, un astfel de martisor costa intre 3-5 lei. Deloc scump, daca stam si ne uitam cum este invadata piata cu fel si fel de preturi exagerate. Am facut un calcul in functie de materiale investite si pretul de vanzare. Am ramas uimita sa vad cat buget este alocat unor astfel de modele si cat de ieftine sunt vandute. Clar eu o sa cumpar pentru mama si bunica mea martisoarele acestea.
     Da, nu pot fi purtate in piept cum o faceam odata, insa ca si obiect decorativ si ca model unic eu zic ca se merita.  Si este mai bine sa va ganditi din timp, pentru ca am inteles ca la o comanda mai mare de 10 martisoare aveti reducere.
      Eu sunt pentru privind aceste martisoare handmade quilling, voi?


Totodata, celelalte produse si oferte de pe Origami 3d si quilling raman in picioare. Voi reveni si cu un articol in care va voi arata idei de cadouri handmade pentru Valentine's Day.


Share Button

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu