luni, 18 ianuarie 2016

Casa mobilata sau nemobilata?


     Am ajuns in punctul critic al vietii mele. Am ajuns in locul in care mi-am dorit, alaturi de cine mi-am dorit. Cu multe sacrificii si piedici, insa am reusit sa ajung aici. Totusi, nu este gata. Nu am terminat de cladit acea viata la care tot visez de ceva vreme. Nu visez singura, insa mai am nevoie de timp pentru a indeplini si aceasta dorinta. Aceea de a-mi lua o casa. 
     M-am gandit bine la acest lucru si la ce implica totodata. Resursele financiare sunt, nu foarte multe, insa destule pentru a demara acest vis spre implinire. Imi doresc o casa a mea. Imi doresc sa fac eu ce vreau, sa stau cum vreau, sa nu ma mai traga nimeni la raspundere pentru tot ce se intampla in casa, asa cum este acum, pentru ca stau in chirie.
     Piata imobiliara este bogata in oferte care mai de care mai atractive. Totusi, am zis ca resusre financiare sunt, dar sunt si ele limitate. Am vazut ca majoritatea apartamentelor nu sunt mobilate. Ooops!! Aici am o problema. Eu am visat sa iau totul de-a gata. Dar m-a cam izbit realitatea cu fata direct in peretii goi ai camerelor. Da, asta nu am luat in calcul de la inceput. Asa ca am inceput sa caut. Si cum majoritatea timpului o petrec pe internet, am cautat si mobila pentru casa. Preventiv doar, sa stiu macar la ce sa ma astept. 
     Treaba e ca nu vreau orice fel de mobila. Nu vreau una pe care in 5 ani sa o schimb cu alta. In niciun caz. Astfel am gasit variante bunicele la pret si chiar pe gustul meu. Chiar si mobila de lux este accesibila. Asa ca am mers catre capitolul acesta. Macar sa-mi fac casa sa arate asa cum vreau eu, nu?
     Domeniul in care lucrez momentan m-a facut sa imi imaginez cum ar arata casa mea. Principiile de baza sunt, bineinteles mobila si accesoriile decorative. Asa ca nu voi avea nevoie de un designer pentru a-mi impuia capul cu idei traznite si visate peste noapte. Bineinteles, nu voi mobila toata casa dintr-o data, o iau si eu pas cu pas. Dar, ca idee cred ca dormitorul va fi cel mai bine pus la punct.
     Pentru ca trebuie sa ma simt eu bine in locul in care dorm, apoi la restul camerelor ma voi gandi in ansamblu. Nu o sa pun doar aici mobilier de lux, de asta sunt sigura, dar prefer ca dormitorul sa fie oaza mea de liniste atunci cand imi simt toata energia epuizata.
     Cam acestea sunt ideile mele in legatura cu viitoarea mea casa. Normal ca vor mai fi si altele pe parcurs, dar in principiu cam asta imi doresc. Acum este doar o chestiune de timp pana cand imi voi aplica intreaga imaginatie asupra fiecarei camere. Ma bucur insa ca mi-am dat seama la timp de problema mobilei. Chiar am ajuns la concluzia ca este mai bine sa cumpar niste pereti goi, pentru ca apoi sa-i umplu eu asa cum imi doresc. 
     Voi cum preferati sa achizitionati o casa, mobilata sau nemobilata?



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu