duminică, 31 ianuarie 2016

Efectele benefice ale uleiului de nuca de cocos


     Tot citeam despre uleiul de cocos si nu credeam in "puterile" lui. Asa ca m-am dus la Plafar si mi-am luat unul.  Este bun atat pentru uz extern, cat si pentru uz intern. Eu l-am ales pentru uz extern, mai exact pentru par. Ca tot am vazut atatea articole despre cat de regenerat este dupa ce aplici uleiul.
     Am facut si eu exact ca la carte. Am aplicat pe par si am stat cateva ore bune cu el. Apoi m-am spalat ca de obicei. Intr-adevar, am vazut diferenta. Eu am un par suprasolicitat de placa, foehn si ondulator. Spre surprinderea mea, parul a devenit mai moale si mai shiny.
     Ce m-a bucurat cel mai mult este ca nu s-a mai ingrasat la fel de repede, chiar daca am folosit placa si foehn-ul la fel de mult ca si pana acum.
      Eu am dat pe uleiul de nuca de cocos 34 lei. Nu este deloc mult, avand in vedere cat de practic este. O data pe saptamana il folosesc cu mare drag (duminica), pentru ca in restul zilelor nu-mi permite timpul sa stau atat de mult cu el pe par.
Acesta este uleiul cumparat de mine


     Uitati cateva dintre actiunile pe care uleiul de nuca de cocos le face asupra scalpului si firului de par:
 -  acizii grasi din uleiul de cocos se lipesc de proteinele din firele de par, protejandu-le, astfel, de la radacina pana la varfuri;
-  folosit pe scalp, uleiul de cocos stimuleaza circulatia sangelui si sustine transportul de oxigen si nutrienti catre radacina firelor de par;
-  antioxidantii, vitaminele - E, K -, mineralele - fier - si nutrientii din uleiul de cocos hranesc scalpul si stimuleaza cresterea firului de par;
-  uleiul de cocos are proprietati antibacteriene si antifungice si trateaza eficient diverse afectiuni ale scalpului care afecteaza cresterea armonioasa a parului;
-  uleiul de cocos patrunde in firul de par, il protejeaza si il hidrateaza.
     De asemenea, uleiul se poate folosi si pentru ten sau pentru corp. Cum acest ulei este presat la rece, are o forma solida. Pentru a deveni lichid, il tin in apa calda cateva minute si apoi e numai bun pentru a-l aplica. Eu dau la o parte orice alt produs cosmetic pentru ingrijirea parului si raman la uleiul de nuca de ccos.
    


Share Button

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu