sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Am ales Brasovul


     Ce faci atunci cand vrei o schimbare radicala in viata ta? Atunci cand vrei sa te stabilesti intr-un loc care ti se potriveste nevoilor tale? Te muti, simplu. Eu am facut-o acum 1 an si jumatate, cand m-am mutat la Brasov. Adevarul este ca nu am stat mult pe ganduri si nici nu aveam prea multe optiuni. Nu mai vroiam sa lucrez si sa tot sper ca voi primi banii intr-o zi si nici nu mai vroiam sa ma plafonez mai mult decat eram.
     Am vrut o schimbare radicala. Am vrut sa o iau de la zero cu totul (oricum eram nevoita sa o iau de la zero). Asa ca, m-am trezit intr-un oras mare, in care nu cunoasteam multe locuri, nici macar sa ajung la ele. Am colindat zile intregi in descoperirea maretului univers ce urma sa-mi fie casa pentru totdeauna.
     Nu a durat mult pana mi-am gasit si un job. Unul de care aveam nevoie, mai mult nevoie de bani. Bineinteles, existau mai multe oportunitati, dar am ales sa ma opresc, pentru ca obosisem sa tot merg la interviuri. 
     Brasovul acum imi este casa in care imi doresc sa locuiesc toata viata. Acum, daca as vrea sa evadez din acest oras, as prefera strainatatea. Dar, deocamdata sunt fericita aici. Urmatoarea schimbare va fi cumpararea unei case, ca doar nu o sa stau in chirie toata viata. Scumpe mai sunt locuintele la munte! :-) 
     M-am acomodat repede in Brasov, chiar recomand orasul pentru toata frumusetea lui, pentru oamenii calzi (chiar daca acum este ger afara), pentru oportunitatile pe care le ofera in materie de job-uri si nu numai. Eu mi-am gasit locul, renuntand la casa parinteasca pentru un viitor frumos. Si sincer, chiar e fain aici, ca sa o dau pe vorba ardeleneasca la final. Oricum, va astept in orasul de poveste, in caz ca vreti si voi sa faceti o shimbare. Mai bine ger, decat agomeratie (cum este in Bucuresti). Iar obiective turistice se gasesc mereu, asa ca de plictiseala nu se moare in oras.
     Sunt multe de povestit despre mutarea mea in acest oras, dar ideea esentiala sper ca ati inteles-o.
     Asa arata Brasovul acum, ca sa va fac putina pofta de munte...
Sursa foto: f64.ro


2 comentarii:

florentin spunea...

Da! Brasovul e un oras frumos si, chiar linistit...as putea zice!

Unknown spunea...

Da, este linstit pentru ca nu este bombardat de aglomeratie si alte lucruri daunatoare...

Trimiteți un comentariu