luni, 30 noiembrie 2015

Prima data


     Nu va gandit la prostii, nu este vorba de prima noapte de dragoste. Nici prima data cand am mancat ceva sau am fost undeva. Este prima data cand scriu un articol de pe telefon. Ce pot sa zic, m-a "palit" inspiratia in miez de noapte. Cum am zilele libere, insa fara access la un calculator sau un laptop, profit de tehnologia pe care o am la dispozitie. Nu e rau, dimpotriva. Ma gandesc ce as fi facut daca nu as fi avut nici macar telefonul. 
     Cea ce vreau sa va povestesc este poate banal. Vreau sa imi aduc aminte de vremurile bune, pe cand scriam cu o pofta nebuna, o sete de a vedea cum curg cuvintele pe ecranul alb. Ceea ce e frumos este inspiratia. Acest dar nu te lasa niciodata. Chiar daca cineva spune ca nu are inspiratia necesara pentru a scrie,  nu este adevarat. Aici este vorba de lene. Da, lenea. Exact ca a unei pisici intr-o zi de duminica, cand stapanul este acasa si o cocoloseste. 
     Poate ca asta mi s-a intamplat si mie. Doar ca mie mi-a lipsit stapanul. Imboldul de care aveam nevoie. Cineva sa ma cocoloseasca si sa ma ademeneasca la scris. Nu am dus lipsa de inspiratie, ci de un model, un motiv mai bun decat o idee. Cred ca am gasit-o, iar de data asta nu o mai las sa-mi scape printre taste.
     Cum azi este ziua mea, imi urez la mai multe postari pe viitor. Si la multi ani!
            Ne vedem curand, in forta. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu