joi, 12 noiembrie 2015

Gusturi fine feminine


Suntem femei si ne dorim mereu exact ce e mai frumos si mai potrivit pentru noi. Nu intotdeauna ne permitem ceea ce vedem si este la moda, insa cu putin efort gasim o solutie pentru a fi in trend.
Cum moda se schimba  mereu zi, noi nu ratam nimic. Suntem mereu cu ochii pe tot ce e nou si ne schimbam garderoba si lenjeria des.  Vrem ca locuinta sa ne fie cea mai primitoare si plina de prospetime. Sa fie plina de caldura si bunatate.
Mai mereu suntem condamnate de catre barbati ca dam toti banii pe imbracaminte si mereu ne plangem ca nu avem cu ce ne imbraca. Ei nu inteleg ca aceste lucruri sunt esentiale si fac o femeie sa fie implinita. Se vaita ei ca ne dau banii si noi ii cheltuim aiurea, insa nu se gandesc ca atunci cand vin obositi si se intind in pat, totul este plin de parfum. Ne place sa folosim cele mai bune lenjerii de pat, intrucat vrem ca si barbatii sa fie multumiti de achizitiile noastre si sa nu creada ca mereu dam banii aiurea.
Eu una sunt innebunita dupa pantofi si lenjerii de pat. Imi place ca patul in care dorm sa fie extraordinar de curat si foarte bine aranjat. Vreau ca atunci cand am musafiri sa fie incantati de felul in care arata casa mea. Imi doresc sa ma laud la toate prietenele mele cu noua  colectie de lenjerii de pat.
De asemenea, nu-mi place sa tin prea mult un anumit asternut pe pat. Dupa cateva zile ma plicisesc de aceleasi culori si acelasi model si il schimb. Stiu, poate pare nebuneste ceea ce fac eu, insa astea imi sunt obiceiurile. Mereu imi place sa inspectez piata si sa-mi cumpar ceea ce ar fi potrivit pentru  mine.
Chiar daca acum nu dispun de cele mai bune resurse financiare, asta nu inseamna ca la o perioada de timp nu-mi cumpar o noua pereche de pantofi sau o noua lenjerie de pat.  Imi place sa incerc tot felul de noutati, chiar daca nu mi se potrivesc. Consider ca, atata timp cat mie imi provoaca placere si ma simt bine, nimeni nu ma poate acuza.
Am testat pe propria piele ce inseamna o lenjerie de pat din bumbac 100%. In primul rand ca somnul este mai linistit, iar un alt motiv este calitatea care nu se compara cu alte produse obisnuite de pe piata. 
Acum vreau sa va si arat cateva modele preferate de mine din categoria lenjeriilor de pat:

Ori de cate ori vei dori sa iesi din rutina zilnica, apeleaza la lenjeria de pat Hobby din bumbac Poplin Vicenta Cream. Cu siguranta nu vei da gres nici fata de persoana cu care imparti patul.

Movul este mereu la moda, este viu si incarca intreaga casa cu o atmosfera placuta si plina de incredere. Asadar, lenjeria de pat din bumbac 100% Super Elegant Pucioasa de Lux este alegerea ideala pentru a te incarca pozitiv.

Surprinde-ti iubitul/sotul cu o lenjerie de pat Hobby din bumbac 100%  Poplin Juana Lila intr-o zi aniversara sau intr-o zi speciala pentru voi doi. Barbatilor romantici chiar le plac astfel de surprize. Poti asorta pe langa lenjeria de pat un decor romantic.


Nimic nu este mai frumos decat sa avem locuinta decorata ca un cadru de poveste, iar lenjeriile de pat au un rol important in acest cadru. Totodata, un sfat pentru barbatii care uneori nu mai au idei pentru cadouri, lenjeriile de pat nu dau niciodata gres.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu