luni, 11 august 2014

Concediu placut!!!


    Este cea mai prielnica perioada a concediilor...chiar este! Da, mult soare si multa bunadispozitie si mult timp liber si multa dorinta. Acea dorinta de evadare din cotidian, pentru a avea cateva clipe de neextenuare si relaxare completa. Acum pot sa vorbesc din proprie experienta care este cea mai buna destinatie pentru o vacanta asa cum trebuie, din toate punctele de vedere. De mai bine de o luna de zile m-am mutat la Brasov.

     Cel mai tare oras din toata tara, sincer. Toata regiunea de munte, incepand din Sinaia este minunata si merita vazut fiecare coltisor. Totusi, avem o tara cu care sa ne mandrim. Acum, revenind la o destinatie perfecta pentru o vacanta perfecta, eu va recomand din suflet zona Sinaia. Pe langa atractiile turistice, preturile pentru cazari sunt foarte bune pentru buzunarul fiecaruia.   Apoi, cand vezi ca platesti pentru o vacanta atat de putin, mai ales cand vezi pretul la hoteluri Sinaia. Nu degeaba vad mereu turisti care umplu orasul, asta inseamna ca industria turismului infloreste pe zi ce trece. Da, eu as alege Sinaia ca destinatie de vacanta si cu ochii inchisi.

     Ma atrage aerul de munte prea mult. Dar, o alta alegere este marea, iar toata lumea alearga spre mare. Este intr-adevar o optiune destulde corecta, dat fiind sezonul estival, care vine cu pachete promotionale de oferte de tot felul. Statiunea preferata a multora turisti este Mamaia. Are si de ce, cu toata istoria si peisajul in spate. Am avut si eu o tentativa de a-mi petrece vacanta la mare, mai ales cand am vazut c ce obiective turistice sunt, pe site-ul imbracamintedama.com . Am renuntat dintr-un singur motiv: nu ma atrage atat de mult marea, pe cat ma atrage muntele. Totusi, Mamaia este o destinatie ce nu trebuie ratata pentru acest concediu. Tot pe acest site, am putut vedea ce hoteluri sunt mai convenabile atat la pret, cat si la confort.

     Asadar, dragi romani, nu mai treceti granita tarii noastre atat de bogata in destinatii turistice si atat de plina de peisaje mirifice! Pastrati meritul cuvenit Romaniei noastre, pentru ca ne reprezinta! As vrea sa va povestesc ceva in legatura cu aceste destinatii alese de pe site-uri. De curand, cineva m-a contactat in legatura cu un articol scris de mine, cu putin timp in urma. Era vorba tot de recomandari cu privire la petrecerea concediului in anul acesta. Acea persoana m-a contactat pentru a-i oferi mai multe detalii despre acea locatie. Bineinteles ca am ramas uimita, dar placut surprinsa ca am putut oferi un sfat bun. Am oferit cele mai bune sfaturi, pentru ca acea persoana mi-a dat un feed-back foarte bun, mai ales dupa ce am vazut si pozele din excursie.  

     Concluzia, chiar daca multi cred ca agentiile de turism sunt printre cele mai bune in oferirea sfaturilor si ofertelor in legatura cu petrecerea vacantei, o optiune mai buna este internetul. Pe net se gasesc atat oferte, cat si opiniile celor care au vizitat diverse locuri din lume, iar parerea acelora esta una dintre cea mai importanta. Acum, recomandarile mele pentru aceasta vara sunt cele de mai sus. Doua destinatii diferite din multe puncte de vedere, insa au si cateva lucruri in comun. Ramane ca dupa ce vizitati aceste locatii sa-mi spuneti ce au in comun si daca am avut dreptate in ceea ce priveste alegerea pentru un concediu de vis, alaturi de cei dragi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu