duminică, 6 aprilie 2014

Cum se lucrează intr-o redacţie


     De când am început primul job, a început să-mi placă acest câmp al muncii şi nu am stat deloc degeaba şi să aştept. Aşadar, am ajuns în locul în care mă regăsesc cel mai mult. Locul care mă face cea mai fericită. Locul meu. Fac parte dintr-o echipă redacţionala a televiziunii Columna tv din Târgovişte.
     Părţile bune vin la un loc cu cele rele, dar nu vreau să discut acum despre asta. Acum tot ce contează este că visul meu începe să prindă contur şi mă simt extraordinar. Nu se compară niciun alt loc de muncă cu acesta. Tristeţea de a veni dimineaţa morocănos şi fără chef se transformă într-o clipă în entuziasm şi nerăbdare imediat cu privirea subiectelor pe tablă. Este zarva atunci când fiecare vine cu câte un subiect şi vrea prioritate. Echipa tânăra contează foarte mult. Glumele zilnice sunt tot mai delocioase, iar munca devine o plăcere.
     Odată intrată în acest câmp, nu pot să mai rezist tentaţiilor dozate de acest sindrom al cunoaşterii aprofundate. Când îţi intră în vene acest drog, al presei, greu rezişti fără. Chiar dacă sunt la început, am început să cunosc această lume şi să văd cu ce se mănâncă presa cu adevărat.
     Fiţi cu ochii pe mine, căci nu mă opresc aici. Voi scrie în curând mai detaliat despre acest subiect.

Vă las cu ultima ştire a mea. Vă pup!

curtea domneasca, dotata cu audio ghiduri

     P.S. Cum se întâmplă ceva, contactaţi-mă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu