miercuri, 16 aprilie 2014

Copilăria perfectă, oare?


     Toți copiii iși doresc copilăria perfecta. Dar, oare în zilele noastre mai există așa ceva? Eu pot spune că am avut o copilărie cât de cât frumoasă. Adică, am avut jucării destule. Am avut cu cine ma juca si am fost fericită.
     Cea mai mare fericire a fost când am primit cadou o trotinetă. Cum nu am reușit sa invăț să merg pe bicicletă, nici până in ziua de azi, m-am bucurat de trotinetă. Chiar dacă tehnologia a preluat total imaginea copilăriei, vechile obiceiuri nu se uită. Oricât de ocupați ar fi copiii cu gadgeturile, puțin timp iși rezervă pentru o plimbare cu bicicleta. 
     Ma bucur atunci când vad ca acest sport este atractiv pentru copii. De curând am vazut că mai mulți preșcolari au organizat un traseu cu biciclete pe ruta Fieni- Moroieni.

     Chiar dacă cei mai mulți se plimbă atunci când este frumos afară, am observat că sunt si mulți  cumpărători , mai ales pentru a le oferi copiilor. Părinții ar trebuie sa ofere mai multe biciclete copii, pentru ca sportul este mai presus de orice. Așa că, nu lăsați tehnologia sa le acapareze intreaga copilărie. Mersul pe bicicletă este foarte sănătos.
     Pe de altă parte, prețul unei biciclete nu este foarte mare. Eu sunt pro sporturilor. De fiecare dată cand vâd câte un copil chiar și sub vârsta de 10 ani, ma trec fiorii. Nu îi înțeleg pe părinții care le oferă aceste mofturi. Nu înțeleg cum de le oferă gadgeturi, în locul unor ore de sport. Chiar dacă nu am fost o împătimită a sportului când eram mică, acum aș da orice să am liber și să ma delectez cu mișcări de întreținere a sănătații, dar și a corpului. 
     Copiii sunt receptivi la mișcare. Ar trebui sa fie învățați ca mersul pe bicicletă este benefic. Aș vrea sa văd că nu doar cu anumite ocazii se desfașoară concursurile de ciclism, ci mai des. Astfel, sunt pro pentru a-mi cumpăra o bicicletă. Sunt pro pentru a recomanda cumpărarea bicicletelor. M-a surprins astăzi un bărbat care mergea pe bicicletă cu umbrela in mână. Nu mereu vezi așa ceva, însă este de urmat. Chiar dacă nu stiu sa merg pe bicicletă, promit că o să învăț.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu