marți, 28 ianuarie 2014

Necesitati masculine

Cunoscând foarte mulţi băieţi şi fiind mai bună prietenă cu aceştia, decât cu fetele, le-am studiat puţin tabieturile şi modul de viaţă. Fiecare dintre ei are un mod de a se trezi şi de a-şi începe dimineaţa. Unii preferă să înceapă ziua cu o cafea bună, înainte de micul dejun, pentru a avea energia necesară pentru intraga zi. Alţii preferă  să se trezească pur şi simplu, se îmbracă şi pleacă la serviciu. Alţii aleg să lenevească până târziu, neavând nimic de făcut toată ziua. Sunt diferiţi în felul lor, însă foarte asemănători ca “specie”.
            Bărbaţii mereu aleg calea cea mai uşoară în rezolvarea problemelor. Sunt obişnuiţi să fie cocoloşiţi şi mereu în atenţia femeilor. Sunt comozi atunci când vine vorba de treburile casnice şi foarte uniţi când este vreun meci de fotbal. Eh, de la astfel de activitate nimeni nu trebuie să-I deranjeze. Ce sunt ale nevoi la femeilor? Ei sunt cei mai “nevoiaşi”. Ei au probleme personale, ei sunt emotivi, ei sunt cei mai sensibili.
Nimeni nu-i întrece în minciună şi secrete. Nu se lasă foarte uşor descoperiţi, întrucât se dau de gol cu punctele lor sensibile. Da, sunt sensibili, însă nu îndeajuns pentru a se compara cu femeile.
Lăsând anatomia bărbatului la o parte, ieri m-a sunat o prietenă că este în criză de idei privind un cadou pentru iubitul ei. De ce am început cu descrierea bărbaţilor înainte? Pentru că aşa îmi pot da seama de ce ar avea nevoie iubitul ei. El este unul foarte comod şi delăsător. Preferă să fie casa lui inundată, înzăpezită, în flăcări, decât să se ridice el din pat şi să anunţe serviciul de urgenţă. În schimb, are o pasiune. Fotbalul. În fiecare duminică, indiferent de vreme, se duce la sală pentru a juca un meci cu cei mai buni prieteni ai lui.
După aceasta pasiune, m-am gândit că cel mai bun cadou, fiindcă în curând va fi ziua lui de naştere, ar fi ori un echipament cu echipa lui preferată, ori o pereche de adidaşi. Cum există Google, am început să caut idei. Pe un forum, am găsit cum se tot contraziceau câţiva băieţi cu privire la ce ar fi mai potrivit drept cadou pentru un bărbat. Astfel, am găsit site-ul cu adidasi barbati, de unde se pot achiziţiona orice model, online. Nu a fost rea idea de a o împărtăşi prietenei mele. Nu am ezitat şi am sunat-o. I-am arătat în ce constă şi a fost încântată de idee.
Acum aştept să primească comanda, iar apoi să-i văd reacţia iubitului ei.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu