joi, 4 februarie 2016

Produsele naturiste care intretin sanatatea


     Produsele naturiste ne ajuta intotdeauna in stimularea imunitatii, in ingrijirea persoanala sau in mentinerea sanatatii. In aceasta perioada, gripa si raceala ataca cel mai mult, datorita schimbarii bruste a temperaturilor. Mediul nociv de lucru sau pur si simplu mediul inconjurator dauneaza bunul mers al sanatatii noastre. Pe langa obisnuitele medicamente pe care le luam in astfel de cazuri, metabolismul sufera modificari, iar acestea nu pot fi tratate mereu cu pastilele prescrise de medic. Organismul are nevoie si de un surplus de vitamine, de un ajutor pe care trebuie sa i-l oferim noi singuri. Mie chiar mi-a spus doctoral ca din cauza administrarii excesive de antibiotice si nu numai, imunitatea mi-a scazut foarte mult. 
     De multe ori, corpul se invata cu medicamentele pe care le administram, iar efectul nu mai este la fel de benefic. Atunci trebuie sa apelam la produse naturiste, pentru a vedea intr-adevar un rezultat mai bun. Multe produse naturiste se gasesc la plafaruri sau in magazine specializate. Insa, cea mai la indemana metoda de a cauta un produs este internetul. Acolo vedem si parerile celor care au cumparat deja acele produse si ne convingem daca se merita sau nu sa incercam si noi. Eu am ales sa cumpar produse naturiste de la vitamix.ro. Pe langa faptul ca au o gama variata de produse, pot vedea si ce imi este recomandat in functie de ce nevoie am. Si aici voi enumera cateva dintre problemele la care produsele naturiste ajuta foarte mult:
  • imunitate;
  • insomnia;
  • digestie;
  • articulatii;  
  • inflamatii etc.
    De ceva vreme eu cautam tinctura de propolis, iar la plafarul de unde cumparam de obicei nu se mai comercializeaza. Am vazut ca pe site-ul vitamix.ro exista, chiar la un pret mai bun si cu siguranta imi voi lua. Tot acolo am vazut gama de ceaiuri, iar eu sunt o iubitoare a ceaiurilor, mai ales in aceasta perioada. Mi-am mai adaugat pe lista chiar si uleiul de argan pe care il voi folosi pentru par. Am mare nevoie de produse naturiste pentru parul meu. Si ca sa fie comanda completa, voi adauga cateva vitamine, intrucat, asa cum v-am zis, stau foarte prost la capitolul imunitate.
     Bineinteles, produsele naturiste nu trebuie administrate in exces. Cate ceva din fiecare este de ajuns pentru a-i da organismului putin ajutor in mentinerea sanatatii.
     Indiferent ca suntem tineri sau nu, cu totii suntem frumosi si vrem sa aratam asta mereu catre oricine isi arunca privirea la noi. Frumusetea exterioara este determinata de ritmul de viata si de sanatatea noastra. Cred ca pe primul loc trebuie pusa mereu sanatatea. Daca nu o mentinem asa cum trebuie, riscam foarte mult.
     Produsele naturiste intretin sanatatea si organismul la un ritm menit sa ne multumeasca si sa ne ajute sa fim fericiti zilnic. Fie ca este vorba de antioxidanti, de o imunitate crescuta sau chiar de o suplimentare a unei diete, pe site-ul vitamix.ro gasiti rezolvarea oricarei probleme. Sanatatea noastra este mai importanta decat orice, iar acest lucru nu trebuie neglijat. Sa nu uitam ca o minte sanatoasa are nevoie de un corp sanatos. Doar noi alegem cum sa mentinem acest echilibru functional.

Share Button

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu