miercuri, 27 ianuarie 2016

Obsesie motivata


     Nu de mult va spuneam ce "obsesie" am pentru asternuturile de pat. Inca o mai am, ca doar lupul isi schimba blana, dar naravul ba. Inca imi mai doresc tot felul de modele, pentru ca deja m-am plictisit de cele pe care le am. Stiu, pare cam ciudat. Eu par cam ciudata, nu? Dar nu este deloc asa. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Eu sunt schimbatoare, la fel ca si moda. La fel ca si tot ce se petrece in jurul nostru.
     Cum mereu sunt cu ochii pe oferte si pe noi modele, am gasit unele care m-au atras si la pret si la calitate. Si sunt chiar fabricate in Romania. Bineinteles ca mi-am comandat doua seturi de lenjerii de pat. In plus, erau prea irezistibile sa nu mi le doresc.

      Eu una sunt pe principiul lenesului cand vine vorba de unele cumparaturi. Iar la capitolul lenjerii de pat prefer sa vad parerile altora care au mai cumparat astfel de modele, decat sa ma convinga o vanzatoare dornica sa-si vanda marfa din magazin.
     Asa cum am mai spus-o si alta data, asternuturile de pat reprezinta caldura si frumusetea prin care se defineste o camera in care vrei sa te simti confortabil. Reprezinta modul prin care iti creezi un somn bun. Reprezinta acel ceva care implineste decorul camerei. Este centru atentiei. Asa ca, de ce sa nu profit de aceasta “obsesie” a mea si sa-mi pun dormitorul in valoare printr-un asternut de pat care ma reprezinta?

Share Button

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu