sâmbătă, 19 decembrie 2015

Pofta de scris


      A trecut mai bine de o luna de cand nu am mai scris pe blog, nicaieri. Nu pot sa zic exact motivul. Am mai trecut prin asta si nu este deloc placut.Parca a disparut placerea de altadata de a scrie fara oprire, de a vede cum curg literele in fata ochilor. Timpul petrecut cu orele in fata monitorului in alte scopuri a detronat locul scrisului. Stresul, nelinistea interioara si lipsa timpului liber mi-au acaparat existenta.
     Parca ma scarbeste fiecare atingere a mouse-ului, fiecare pagina de interent deschisa in scopuri devenite inutile. Odata, scrisul ma definea. Ma reprezenta.
     Acum, astazi, m-am redescoperit, oarecum. Poate e de vina ploaia. Poate e singuratatea. Sau poate e nevoia de a-mi reaminti de vremurile bune.

UPDATE!!

     Astazi, fiind singura am inceput sa scriu. La inceput ceva banal, apoi am vazut ca nu ma  mai pot opri. Este ca o minune pemtru mine. Am facut o pauza cam lunga de la scris. Am nevoie de inca o minune. Am nevoie de un laptop, urgent. Nu mai pot scrie pe o agenda cu cateva pagini ramase, apoi sa mai umplu inca una, iar cand am acces la laptop sa o iau de la capat. Pe telefon am incercat, insa nu e aceeasi placere. E mai frumos sa stau cu ditamai ecranul in fata mea, sa-mi vad literele cum o iau razna si sa ascult si muzica mea rock asurzitoare.
     Vreau sa continui ce am inceput. Am multe idei, multe ganduri sumbre si nefericite pe care vreau sa le eliberez. Parca m-am sufocat atata timp cat nu am mai scris. Vreau sa scriu din placere, din plictiseala, din nevoie. 
     Sper sa nu dau gres si de data asta.

Vreau un LAPTOP!

2 comentarii:

Zdwuby spunea...

Spor, stiu foarte bine ce spui, sunt in aceiasi situatie, doar ca eu inca nu mi-am regasit inspiratia:(
Sarbatori fericite :*

Unknown spunea...

Treaba urata e ca nu mereu pot scrie din lipsa de timp sau chiar tehnologie...dar, bine macar ca inspiratia exista. Trebuie doar sa stai macar 5 minute si sa te relaxezi.
Sarbatori fericite!

Trimiteți un comentariu