duminică, 7 decembrie 2014

A început luna cadourilor!


     Eu sunt o persoană căreia îi place să primească, dar să şi dăruiască tot felul de cadouri, cu orice ocazie. Idei sunt multe de fiecare dată, pentru că am de unde alege. Piaţa s-a îmbunătăţit şi se îmbunătăţeşte de fiecare dată cu şi mai multe produse ce pot fi dăruite oricărei persoane dragi. Ceea ce este şi mai interesant şi binevenit este „piaţa online”. Ei bine, acolo se pot găsi mult mai uşor cadourile, întrucât nu mai necesita şi deplasarea la faţa locului.

     Aşadar, cum a venit luna decembrie mai devreme decât o aşteptam, am şi început să caut cadouri. Greul a venit atunci când am rămas în pană de inspiraţie. Aceeaşi persoană, al nu-stiu-cate-lea an în care îi dăruiesc un cadou de sărbători. De data aceasta am hotărât să „hoinăresc” pe internet, nu în atâtea magazine. Cum până acum am dăruit tot felul de lucruri, de data asta am căzut pe ideea de ceasuri de mână. Apăi, oricărui bărbat îi plac ceasurile, nu?

     Ideea a fost foarte bună, dar diversitatea modelelor m-a cam dat peste cap. Adică, ştiu ce model i s-ar potrivi, dar i s-ar potrivi şi ăla şi ăla şi ăla....şi tot aşa. Şi aşa am zăbovit câteva ore bune căutând „ceasul perfect”. Ceea ce m-a bucurat enorm a fost faptul că diversitatea modelelor mi-a adus în faţă câteva ceasuri de care m-am îndrăgostit şi...poate vede cineva anume şi se gândeşte la mine. :D 

     Mai exact...
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu