miercuri, 16 iulie 2014

Cum să-ţi petreci vara anului 2014?


     Anul acesta, vara s-a cam lăsat aşteptată. Cu toţii ne-am săturat de atâtea ploi şi atâta frig. Cei mai mulţi au nimerit concediul chiar în toiul furtunilor. Şi aşa s-au dus banii aiurea şi nu s-au ales cu nimic. Cu toate astea, eu una mi-am dorit întotdeauna o excursie în Grecia. De prin clasa a V-a am avut o colegă, care se ducea în fiecare vară în Grecia. Şi tot povestea ea cu lux de amănunte fiecare destinaţie turistică şi cum a vizitat ’nşpe mii de locuri atât de importante pentru acea ţară şi cât de frumos poate să fie. Chiar începusem să învăţ alfabetul grecesc într-un timp. Dar, cum partea financiară nu prea m-a ajutat, am zis să las Grecia pentru timpul în care voi avea destui bani că să îmi pot permite.

     Vara asta, cum m-am cam redresat cu banii, am început să caut pe net cele mai înteresante destinaţii din Grecia. Evident, netul este plin de chestii de genul, însă noi trebuie să fim întotdeauna precauţi şi să facem alegerile corecte, în funcţie de mai mulţi factori: buget, preferinţe şi distracţie. Cel puţin asta cred eu.  Bun, cum hoinăream eu pe internet în căutare de referinţe şi oferte, am dat peste un blog, anume blog-ştefan.com. Foarte interesant, aş zice eu. Însă, pe parcurs ce am citit mai mult, deja devenise cel mai interesant. De ce? Pentru că informaţiile oferite despre destinaţiile pe care trebuie vizitate în Grecia nu erau copy-paste. Nu! Se vedea clar că omul ştie despre ce vorbeşte şi a oferit cele mai importante informaţii. Mulţi se vor întreba de ce am ales Grecia. Ştiţi de ce? Pentru că nu oricând ai ocazia să vezi Muntele Athos sau Insula Creta. Păi, destinaţiile acestea sunt pe buzele tuturor când aduci vorba de această ţară. Şi de ce nu m-aş numără şi eu printre cei care au reuşit să vadă aceste mari şi importante destinaţii ale lumii?

     Toate ca toate, însă, cum am spus şi mai sus, m-am redresat eu cu banii, dar nu-mi permit să cheltui nici prea mult. Că oricum, primii bani se vor duce pe haine, îmbrăcăminte, accesorii şi alte chestii feminine. Nu vreau apoi să mă trezesc că nu am unde să dorm.

     Totodată, am zic că dacă tot plec în vacanţă, păi vacanţă să fie! Aşa că, după expediţia mea din Grecia, voi alerga spre Cipru. Aeastă ţară mi-a fost recomandată de un foarte bun prieten care a reuşit să străbată Europa. Că de capul meu în ciciun caz nu alegeam cele mai bune opţiuni. Tot el mi-a recomandat şi cum să economisesc bani prin cazare hotel în Cipru. Apăi, când am văzut ce oferte au oamenii ăia, mi-am zis clar că de mine este acolo. Deh, eu sunt mai cu economia. În cele din urmă, m-am hotărât. O să vizitez cele mai faine atracţii turistice din Grecia, apoi voi merge în Cipru. Nu voi sta cazată în Grecia mult timp, căci oferta cu hoteluri Cipru îmi convine mult mai mult.


     În final, urmaţi-mi sfatul şi ceea ce voi face în această vară. Eu una nu voi regreta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu