luni, 19 mai 2014

Hai cu piesa auto!!!!


Multa lume, bani putini. Cam asa se caracterizeaza Romania in zilele noastre. Dar, tooate au si o logica. Pai, cum sa nu fie multa lume? Pai, cum sa nu fie bani putini? Ehh, asta da logica, nu? Hai ca o dau in prea mult sarcasm si nu e bine. Deja imi aud aclamatiile, negative, normal.
Cum la moda e sa ai cea mai „shmechera” masina cu cel mai „shmecher” sofer, alaturi de cea mai „shmechera” femeie (aici am citat limbajul stradal sau golanesc), cu totii asteapta sa aiba si cei mai multi bani. Ehh...aici apare si problema. Ca doar taticul nu iti da mereu banu’. Si daca iti da pana iti umple capul, nu o sa-ti dea toata viata. Ca nici lui nu-i merg „shmenurile” toata viata. Si uite asa, din vorba in vorba, trecem la subiectul cel mai interesant pe ziua de azi. Cum sa-ti iei cele mai ieftine piese auto? Nu ca v-am facut curiosi?
Bun, piesele auto sunt la mare cautare, mai ales ca drumurile din tara noastra sunt pe cale de disparitie. Ca avem drumuri asfaltate ioc. Si asa isi schimba omul piesa la luna. Cum ar fi sa-ti gasesti filtrele de aici? Da, de ce nu?
Oricat de rautacioasa sunt, va dau un sfat bun. Pentru ca stiu cum e sa mergi cu mandrete de masina pe drumurile cele mai nasoale din tara. Si de unde stiu eu acest lucru? Delaunu.info. Da, ce eu nu am voie sa consult piata autoturismelor, chiar daca sunt fata?
Oamenii sunt din ce in ce mai sceptici in ceea ce priveste internetul. Dar, sa va intreb asa: Cei din service nu va compenseaza pretul si pentru aia si pentru aia si pentru aia? Chiar daca uneori exista oferte in service-uri, nu mereu trebuie si crezute.
Acum, ca tot sunt cu rautatea in frunte, de ce mama naibii nu ascultati ce zice ocea poporului? Cand ’nshpe mii de oameni spune ca netu’ e mama tuturor rezolvarilor, cum naiba pe toti ii vad a doua zi la magazinele specializate. Nu va dati seama si nu v-ati da pana acum ca toti ne fura? Bine, si netu’ are perioadele lui, dar eu zic ca mai mare incredere am in el. Chiar si o simpla reparatie a masinii, o simpla piesa ce trebuie schimbata si necesita service-ul, oamenii aia iau bani si pentru manopera si pentru piesa.


In cele din urma, nu pot decat sa va recomand sa fiti cat mai atenti si mai carcotasi in ceea ce privesc service-urile auto. Si, consultati internetul pentru mai multe detalii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu