vineri, 9 mai 2014

Controverse asupra ”Fă-ului” românesc


     Încă de la început, să fie clar pentru toată lumea: trăim intr-o țară liberă, iar dacă mă criticați, nu aveți decât!

     Bun, să explic de ce scriu despre acest apelativ ”fă”, iar dacă unele persoane se simt, nu e problema mea. A început cu binecunoscutul premier al țării noastre. Cum vizitează el mândru plaiurile românești cu toată turma, s-a ivit să-i scape o perlă mai mare ca a celor de la bacalaureat. Chiar dacă a negat, ”fa-ul” s-a auzit clar si respicat. Bine, ura mea și faptul că sunt rasistă a început de mult timp. Și că tot veni vorba, Florin Salam poate să rămână și mut :)))). Hai că sunt rea, nu? Muhahahaha....
     Să mergem mai departe... ”Fă” de la ce vine mai exact? Păi, zic să consultăm Tatăl Dex:
  • fa! interj. (pop.) termen cu care cineva se adresează la țară unei persoane de sex feminin”.
     Ca să dau mai multe exemple, în autobuz aud zilnic astfel de apelative. Și mi s-a cam luat. Chiar dacă sunt judecată că fac astfel de afirmații, nu cred ca sunt singura care are punctul ăsta de vedere. Pentru că nu mai suport societatea în care trăim. Chiar mă găndeam zilele astea unde am ajuns cu găndirea asta de 2 bani.
     Oameni buni, dacă vreți schimbări în politică, ce-ar fi să vă schimbați și voi? Sincer, dacă oamenii nu se schimbă, atunci conducerea cum să fie altfel?
     Iar subiectul ”fă” ne denigrează și mai rău. Auzeam cum că există și o scuză la acest apelativ. Ei bine, nu există scuze pentru nimic. Suntem ce vrem să fim, nu ce vor restul. Așa ca, luați aminte și revizuiți-vă comportamentul, inainte să dați comentarii absurde.

     Nu vreau să mă judecați, vreu să acordați câteva minute rațiunii și să vă gândiți cum ar fi mai bine pentru voi, nu pentru ceilalți.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu