joi, 24 octombrie 2013

Campania Bestjobs

     
     Imi place foarte mult la munte. Eu sunt din Bucuresti insa in fiecare weekend merg la munte, mai ales iarna. Este o zona foarte frumoasa, iar aerul este foarte curat. Ma relaxez intotdeauna si vreau de ceva vreme sa imi gasesc un loc de munca in Brasov pentru a scapa de aglomeratia si zgomotosul Bucuresti. Am cautat niste locuri de munca in brasov 2014 insa nu prea am gasit nimic pe domeniul meu. Ce-i drept pe bestjobs se gasesc multe locuri de munca insa nu pe calificarea mea. Imi place mult site-ul fiindca multe firme isi pun anunturi pentru a anunta ca au locuri libere si ca sunt in cautarea unui om de incredere pentru firma. Iti recomand si tie sa intri sa verifici ofertele celor de la bestjobs. Sunt sigur ca poti gasi si tu multe joburi de calitate si care se platesc foarte bine. Cred ca o sa mai imi iau si eu un job part time fiindca am nevoie de ceva bani in plus pentru o vacanta la munte mai lunga.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu