luni, 25 noiembrie 2013

Practic


      Am tot cautat prin magazine copii un lapte bun pentru bebelusul meu insa nu am gasit decat la maminet ceea ce mi-a recomandat doctorul. Am luat de pe acest site lapte praf nan pentru cel mic si sunt foarte incantat deoarece are foarte multe vitamine, proteine usor de digerat si este gustos. Acest lapte este categorizat in functie de varsta celui mi casa ca inainte de a cumpara bifeaza si tu varsta copilului tau. Asa mi-a fost si mie mai usor sa gasesc produsele care sunt indicate pentru cel mic. Iti recomand si tie sa incerci produsele de pe acest site care mie unul imi place foarte mult. Au tot ce iti trebuie pentru cel mic si iti recomanda fiecare produs in parte in functie de anumite categorii de varsta, etc. Intra si tu si cumpara-i copilului tau cele mai bune produse.           
      Aici au un lapte praf foarte bun, iar pretul este destul de mic.
     Recomand magazine copii si lapte praf nan.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu