joi, 17 octombrie 2013

Caut cadou...Help me!

     Dintotdeauna mi-a placut sa primesc cadouri, dar si sa fac. Nu conteaza daca primesc o floare sau un buchet, ori un breloc sau bijuterii etc. Eu apreciez orice. Nu sunt genul sa refuze, intrucat ma incanta orice si nu sunt pretentioasa. Doar atunci cand imi doresc cu ardoare un lucru incep sa bat apropouri si bat la cap toata lumea sa-mi satisfaca dorinta. Evident, in limita bugetului disponibil. Chiar asa, sa aruncati un ochi la lista mea cu dorinte sa vedeti ce as vrea cadou. :D
     Exista o problema, toate ca toate. Peste foarte putin timp, mai exact pe 9 Noiembrie, este ziua iubitului meu. De mai bine de o luna ma tot gandesc ce sa-i fac cadou. Am tot batut apropouri sa vad ce si-ar dori, insa nu pot scoate nimic de la el. Bineinteles, ca orice baiat isi doreste lucruri destinate masinii. Cum bugetul meu este foarte redus, am renuntat din start sa ma gandesc la astfel de cadou. 
     Noua, femeilor, mereu ne vin idei nastrusnice atunci cand vine vorba despre cadouri pentru barbati. Este greu sa le indeplinim toate poftele, asa cum ne fac ei noua, insa noi ne straduim. Ei ar trebui sa aprecieze gestul si efortul nostru, nu? Mai greu la barbati acest lucru, insa nu imposibil. Sunt ei de gheata uneori, dar reusim noi sa-i aducem pe calea cea buna.
     Asadar, m-am hotarat sa aleg drept cadou un tricou personalizat, chiar daca seriozitatea lui nu va accepta cu prea multa bucurie. Pana la urma vine din partea persoanei care tine cel mai mult la el. Asta conteaza cel mai mult. Asta nu este insa decizia mea finala, voi mai cauta in continuare idei pentru a ajunge la cadoul perfect, intrucat este prima zi de nastere a lui alaturi de mine. Asa cum a fost si la mine, facandu-mi ziua de nastere foarte speciala si frumoasa, asa vreau si eu. 
     De asemenea, m-am gandit sa-i pregatesc o cina romantica. Mi-a venit acesasta idee de a-i inmana o invitatie personalizata. Mi-a sarit asta in ochi cautand pe net diverse cadouri. Chiar daca nu voi folosi aceasta idee acum, la anul, la nunta surorii mele, cu siguranta ii voi spune despre invitatiile de pe site-ul unde le-am vazut, http://www.tiparo.ro/.
     Astept sa-mi spuneti si voi ce idei aveti. Orice este bine primit. Chiar daca stau eu cam prost cu banii nu renunt la asta. Intr-un fel, vreau sa ma si revansez pentru toate lucrurile bune ce mi le-a oferit. 
      Sunt receptiva la toate ideile voastre. Chiar sunt curioasa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu