duminică, 29 septembrie 2013

Ajutor pentru bebelusi


     Bebelusul meu are o piele foarte sensibila. Desi am cumparat creme speciale si balsamuri ca sa nu se irite a trebuit sa iau niste scutece de calitate pentru a scapa de aceasata grija. Singurele care sunt bune sunt pampers premium care. Aceste scutece sunt ideale pentru micutul meu si ma ajuta si pe mine sa nu mai petrec majoritatea timpului avand grija sa nu fie iritata pielea celui mic. In aceste scutece bebelusul sta si mai confortabil si se pot schimba mult mai usor. Au pe site-ul online de unde am cumparat si eu scutecele, niste produse bebelusi foarte bune. Aceste produse se potrivesc de minune la cel mic si ma scapa si pe mine de un drum la magazin. Iti recomand si tie sa te uiti peste oferta celor de la maminet fiindca au mult produse de calitate si pretui destul de mici. Doar aici gasesti biberone speciale care iti indica si temperature exacta a laptelui ca sa nu se friga cel mic atunci cand mananca. Ai tot ce vrei la indemana si poti cumpara foarte usor direct de pe site. Recomand produse bebelusi si pampers premium care.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu