duminică, 1 septembrie 2013

Al şaselea simţ

     Seară frumoasă de august, ultima zi de altfel din august. Răcoroasă, însă plină de căldură. Asta din cauză că am petrecut o seară alături de prieteni (viitoare rude) foarte faină. Oameni liniştiţi, cu simţul umorului mereu în limita bunului simţ. Cel mai mult mi-a plăcut că nu am fost singură, adică am fost însoţită de prietenul meu. 
     Cum ştiam că în acest weekend erau zilele oraşului Pucioasa, ne-am hotărât ca să dăm o fugă până acolo. Atâta inspiraţie am avut încât am avut parte de o surpriză nemaipomenită. Tocmai când am ajuns noi, pe scenă urcau să cante PARAZIŢII. Ce să-mi doresc mai mult? Trupa mea preferată era în faţa mea, iar eu nu ştiam că se va întâmpla acest lucru. Evident, am fost cea mai fericită. 
     Nu mai conta nimic. Eram îmbrăţişată, iar cele mai frumoase melodii îmi mângâiau auzul. De o astfel de surpriză am mai avut parte şi anul trecut, de zilele oraşului Târgovişte, când tot atunci când am ajuns urcau pe scenă BUG Mafia. 
     Să tot am parte de astfel de surprize, ca nu mă supăr. :D


 P.S. Încă îmi mai doresc tricoul inscripţionat cu "PARAZITII-20 CM RECORDS".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu