miercuri, 3 iulie 2013

Un vis=5000 de Euro


     După cum ştiţi, răspund prompt la fiecare concurs ce îmi sare în ochi. De data aceasta, Blogatu m-a surprins plăcut cu o leapşă-concurs la care nu am putut să nu particip. Tema concursului este :"Ce cumpărături foto ai face cu 5000 de Euro din magazinul F64?".Premiul constă într-o  cameră foto Canon PowerShot A810 negru – 16MPx, zoom optic 5x, filmare HD
     Ei bine, tema a venit la momentul potrivit, la omul potrivit. De ce? Pentru că, aşa cum m-am mai "lăudat" în câteva articole, am studiat la Facultate un curs foarte interesant de Fotojurnalism. Evident, profu' ne-a cerut aparate performante, dar cum nu sunt resurse financiare, m-am descurcat aşa cum am putut, cu împrumutatul aparatului foto performant de pe la prieteni pentru a-mi lua examenul. În meseria ce îmi doresc să o practic, un aparat foto este o necesitate. Se poate spune că este valabilă vorba: Nu ai aparat foto, nu eşti jurnalist! :))

     Bun, să revin la tema concursului. Ce aş achiziţiona eu de pe F64 în valoare de 5000 de Euro? Păi, nu pot să spun că voi cheltui fiecare eurocent, însă din aceşti bani mi-aş lua ceva bun şi pe placul meu. Aşadar,  un  Kit Canon EOS 100D + Ef-S 18-55 ÎS STM + Bonus card Wi-Fi SDHC 16Gb clasa 10 + rucsac Canon 300EG + minge Tango ar fi perfect. 
     Pe lângă acesta, pentru că vreau să văd cum se arată a fi concurenţa, aş lua un Nikon D3200 kit AF-s DX 18-55mm f/3.5-5.6G VR şi un Sony SLT-A58 kit 18-55mm SAM ÎI + 55-200 SAM II.
     Evident, la câte produse sunt pe site şi la câte am eu nevoie sigur aceşti 5000 de Euro îmi sunt necesari, pentru că mi-aş mai cumpăra cel puţin 2 camere video, o imprimantă foto, un trepied şi pentru că mereu să-l port după mine oriunde mă duc aş lua un  Nikon Coolpix S3500 negru. Acum nu mă pot pronunţa prea bine în legătură cu ce aş mai cumpăra de restul de bani, pentru că mai întâi aş consulta şi un profesionist în domeniu.
      Până atunci, îmi rămâne dreptul de a visa la acest frumos premiu de care am nevoie şi pe care va trebui oricum să-l achiziţionez la un moment dat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu