vineri, 5 iulie 2013

Ce poţi face în timpul liber?

     Este vacanţă, tehnologia a avansat din ce în ce mai mult, timp pierdut în faţa computerului există, plictiseala de asemenea. Bun, având toate acestea mă gândesc ce pot eu să fac pentru a mă relaxa puţin şi a ieşi din rutina zilnică ce îmi disturbă psihicul. Am încercat să citesc atât online, cât şi "offline", adică, cărţi. De asemenea, am ieşit la distracţii, însă totul se întoarce în acelaşi punct de unde am plecat. Revine constant acea stare de plictiseala şi nervozitate ce nu-mi dă pace.
     M-am gândit aşa, dacă tot petrec o bună parte din zi în faţa computerului, de ce să nu fac ceva ce nu am mai făcut de mult? În timpul liceului, în orele de informatică de obicei (aveam 5 ore pe săptămână, toate într-o zi), când de asemenea exista plictiseală, intram pe jocuri-gratis.ro şi mă jucam de uitam când a trecut timpul, auzind doar soneria de pauză din când în când.


     Aşadar, cum mi-am adus aminte de acest site, am zis de ce să nu reiau acest frumos obicei şi să-mi continui rutina zilnică făcând ceva ce îmi place şi prin care timpul trece mult mai repede. Mi-am reluat jocurile care m-au atras cel mai mult, jocuri mahjong, şi astfel am uitat de tot din jurul meu, de cât de repede a trecut ziua. Sunt foarte mulţumită de acest site cu jocuri online, întrucât am de unde să-mi aleg tot atâtea jocuri câte pofte am.
     Aş vrea să încerc ceva, totuşi. În vara aceasta, cât timp sunt în vacanţă, vreau să "hoinăresc" prin acest site şi să încerc fiecare joc în parte, pentru a vedea care îmi place cel mai mult. Am de muncă în acest sens, dar cum există plictiseala, nu mă plâng.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu