luni, 8 iulie 2013

Ce ne place să purtăm?


Moda se schimbă o dată cu vremea. În fiecare zi apare câte un articol nou care să invadeze piaţa şi magazinele. Ce este astăzi la modă, mâine poate fi deja "de modă veche". Acest lucru este valabil atât în cazul hainelor, cât şi al încălţămintelor, dar şi al accesoriilor. Pentru a putea fi în trend, asortarea pantofilor cu îmbrăcămintea necesită foarte multă atenţie şi stil. Ceea ce purtăm ne defineşte personalitatea. Astfel, trebuie să avem grijă să purtăm doar ceea ce ni se potriveşte. Nu trebuie să achiziţionăm ceva doar pentru că este la modă, acea ţinută este o parte din noi şi astfel, trebuie să avem grijă să arătăm impecabil.
Am avut parte zilele trecute de o imagine foarte neplăcută ochiului meu foarte critic atunci când vine vorba de vestimentaţie. Eram la un restaurant foarte select cu muzică bună şi oameni îmbrăcaţi foarte elegant. Asta mi-a plăcut foarte mult. Detest persoanele care ies în oraş îmbrăcate sport într-un local în care se vede de la o poştă că ţinuta trebuie să fie casual. Bun, în timp ce-mi savuram liniştită frappe-ul, într-o companie excelentă şi o atmosferă de vis, am zărit o cucoană foarte "plină de ea" de altfel, îmbrăcată foarte prost. Să exemplific această ţinută: pantaloni de trening, adidaşi, o bluză sport şi, cireaşa de pe tort, o geantă albă elegantă. Bun, dacă dânsa vroia să se dea mare că, probabil, soţul i-a făcut cadou acea geantă, putea foarte bine să-şi aleagă altă ţinută, nu una sport. Mai ales că geanta era albă, o putea asorta cu orice culoare de rochie sau alt articol vestimentar care, cu siguranţă exista în garderoba de acasă. Mi-a lăsat o impresie foarte proastă acest tip de persoană, întrucât nu ţine deloc la imaginea ei.
Da, eu sunt înnebunită după ţinutele sport, ador să port adidaşi Nike :D (ca să mă laud puţin, nu alta), însă atunci când ies în oraş, indiferent de locaţie, nu mă pot îmbrăca cu astfel de articole vestimentare.
Acum, să fim serioşi. Vedem la televizor emisiuni cu duiumul pe teme de genul: "Cum să ne îmbrăcăm?", "Ce este la modă?" şi tot aşa, iar noi nu suntem în stare să ţinem cont măcar puţin de unele sfaturi. Da, unii specialişti în domeniul modei exagerează uneori, însă moda o mai facem şi noi, după propriul plac.

Astfel, niciodată nu putem asorta pantofii sport unei ţinute elegante, aşa cum niciodată nu putem asorta o geantă eleganta unei ţinute sport.



2 comentarii:

Ciprian Enciu spunea...

Greu cu voi fetele si moda asta ;)) zi faina sa ai

Unknown spunea...

@Ciprian
Ehh...si in cazul baietilor este valabil:-D

Trimiteți un comentariu