luni, 17 iunie 2013

Promovare

     Fiecare blogger caută să-şi promoveze blogul cât mai mult. Astfel, caută să găsească cel mai potrivit mod de a-şi face cunoscută munca. Eu am descoperit un mod foarte convenabil de a-mi promova blogul.
     Este vorba despre Bloguri-WordPress.ro. Aici nu faci altceva decât să te înscrii într-una din cele 5 categorii cu blogul tău şi vei avea parte de o mulţime de avantaje, promovarea fiind una dintre ele.
Cele 5 categorii sunt: Evenimente (pentru cei mai mulţi petrecăreţi), Frumuseţe (bineînţeles, dedicată sexului frumos), Securitate-IT (pentru cei obsedaţi de control), Social Media (pentru cei mai sociabili) şi Tabloid (pentru cei dornici de senzaţional).
     Eu m-am înscris în categoria Social Media, întrucât îmi este cea mai potrivită, datorită subiectelor abordate pe blogul meu.
     Copnsider că promovarea constituie o etapă importantă în dezvoltarea blogului. Dacă vrei să faci o treabă bună şi de viitor cu blogul, trebuie să lucrezi nu numai la calitate. Trebuie să ai grijă ca lumea să îţi vadă munca şi, mai ales, să ţi-o aprecieze.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu