luni, 6 mai 2013

Un fel de...retrospectivă


     A trecut ceva timp de când nu am mai postat pe blog. Asta pentru că, pentru a nu ştiu câta oară m-am rupt puţin de tehnologie, exceptând telefonul. În acest timp de aproape 2 săptămâni s-au întâmplat multe în viaţa mea, bune şi mai puţin bune.
     În primul rând, pe 29 aprilie am schimbat prefixul vârstei, trecând în rândul celor de peste 20 de ani. O zi foarte frumoasă, plină de surprize plăcute şi neaşteptate. Ca în fiecare an de când am facebook, nu am primit pe telefon decât 5 mesaje şi 2 apeluri în care mi s-a spus "La mulţi ani!". Pe facebook însă, au fost peste 100 de persoane care mi-au urat. Mă aşteptam ca mulţi dintre cei peste 100 şi care îmi ştiau numărul de telefon să facă un mic gest şi să-mi trimită un sms. În fine, noroc cu facebook-ul că altfel uitau toţi.
     Bun, apoi a fost şi Paştele. O sărbătoare foarte fumoasă petrecută în famile şi atât. Nimic interesant în acea zi, doar băutură, mâncare, muzică bună şi puţină distracţie.
     Restul zilelor am fost bolnavă şi am zăcut la pat, d'aia m-am şi rupt de computer perioada asta. Acum am revenit cu forţe noi gata să fac treabă bună în continuare.
     Din partea mea toate cele bune, sănătate şi HRISTOS A ÎNVIAT!

1 comentarii:

Zdwuby spunea...

Adevarat a inviat! Sper ca macar de ziua ta ai petrecut cat sa merite toata perioada in care ai zacut ;))

Trimiteți un comentariu