miercuri, 24 aprilie 2013

Concurs-ceasuri de la oulm.ro


După cum bine ştiţi şi mă cunoaşteţi, sunt foarte pasionată, înrăită, dornică, admiratoare, purtătoare...de ceasuri. Nu ţin cont la un ceas decât de simplitatea lui. Cu cât este mai simplu, cu atât mă atrage mai mult.
Să revin la titlu, în care anunţam un concurs. Ei bine, hoinărind pe net am dat peste un concurs lansat de mucroz.info  sponsorizat de oulm.ro. Evident că voi participa, din moment ce sunt o mare fană a ceasurilor. Ce să zic, mare bucurie pe mine că particip, ca să nu mai zic dacă mă voi număra si printre câştigători (Doamne ajută!).
Sunt de părere că un ceas, indiferent de model este un accesoriu foarte definitoriu al personalităţii fiecăruia. Iar un astfel de obiect la mâna unei dame îi sporeşte feminitatea, dându-i un aer special.
Ce mi se pare uneori amuzant este faptul că multe persoane în ziua de azi fac o obsesie pentru ceasuri şi uită că la o ţinută elegantă nu se poartă un ceas sport, sau invers. Am întâlnit chiar unele cazuri în care băieţii erau foarte fericiţi că au primit cadou un ceas foarte fain, încât nu îl dădeau jos de la mână nici când făceau duş.
În fine, cred că site-ul cu ceasuri oulm este unul foarte bine organizat, având diverse modele, pentru toată lumea. Modelul ales de mine (pe negru) este unul sport care tinde puţin spre eleganţă, ceea ce m-a încântat de la prima vedere.  
May the best win!



1 comentarii:

Muc Roz spunea...

Te rog sa anulezi primele doua link-uri.

Trimiteți un comentariu