miercuri, 15 mai 2013

Adio naveta cu trenul! Ruşine CFR Călători!

     Într-un final au făcut-o şi p'asta. Deşi erau tot felul de zvonuri încă de prin februarie, de astăzi pe ruta Pietrosita-Targoviste nu  mai circulă niciun tren pentru călători. Acest fapt se datorează faptului că nu mai erau rentabile. Cum oare să fie rentabile când eu, care fac naveta de 5 ani de zile am văzut foarte multe nereguli din partea controlorilor.
      În primul rând, pe această rută s-au desfiinţat multe case de bilete, rămânând doar 2 în condiţiile în care până la Târgovişte sunt 13 staţii. Ca să nu mai zic cum se merge "cu nasul". Atunci ce profit să aibe CFR-ul când toţi banii de la călători merg în buzunarele foarte largi ale controlorilor? 
     Dedesubturile acestei probleme sunt mult mai grave decât par la suprafaţă şi decât sunt arătate oamenilor.Din păcate, nu am de ales şi va trebui să fac naveta cu maşina. 
     Mă oftic enorm pentru că un bilet redus 50% la tren mă costa 2,20 lei pe când la maşină voi plăti 7 lei, deci voi da 14 lei pe zi. Într-adevăr, trăim într-o ţară a tuturor posibilităţilor. Pentru a ironiza puţin situaţia, vă recomand o melodie dragă mie, Ombladon - Ultimul tren.


1 comentarii:

Vioreld spunea...

Din pacate, asta este tara in care totul se desfinteaza! De ce sa ne chinuim cu masurile de austeritate cand putem desfinta? este mai usor...
Si eu am facut naveta la locul de munca cu trenul, timp de 3 luni, si dadeam 3 lei/bilet, dar daca faceam cu masina, dadeam 5 lei.
Imediat ce mi-am dat demisia de la acel loc de munca, s-au desfintat si trenurile acolo, adica a mai ramas 2 trenuri/zi spre acea destinatie, dar nu sunt la ore nasoale iar lumea este determinata sa se duca la munca cu masina, iar daca acum as mai fi lucrat acolo, eram nevoie sa dau 5 lei/bilet in loc de 3 lei.

Trimiteți un comentariu