joi, 20 decembrie 2012

Lectură de vacanţă



     Zilele trecute am împrumutat o carte de la un bun prieten, "Laleaua Neagră", de Alexandre Dumas. Am zis ca să îmi "irosesc" timpul liber din vacanţă citind o carte care să mă scoată din lumea asta mai puţin bună în care trăiesc. Astfel, printre cursuri şi proiecte, mai există şi timp pentru a citi o carte, zic eu, foarte bună.
     Prima dată m-a atras titlul, fiind o iubitoare de lalele. Apoi, m-am interesat despre ce este vorba şi mi-a plăcut, astfel că am început să o citesc.
      Vă urez şi vouă o vacanţă plină de surprize plăcute!


4 comentarii:

Anonim spunea...

u ai avut deja o surpriza...... mai mult sau mai putin placuta:):)_:*:*

Unknown spunea...

@Anonim
Am avut? Care?:-??

Ciprian Enciu spunea...

Cred ca se referea ...ca ai o carte noua :D :)) ...lectura placuta Andreea :D o vacanta minunata :)

Unknown spunea...

@Ciprian Enciu
Nu se referea la carte, e ceva la mijloc:))
Multumesc frumos si tie la fel!;)

Trimiteți un comentariu