joi, 23 august 2012

So close (2002)


     Filmul l-am văzut acum 4 ani, iar zilele trecute mi-a picat în mâna dvd-ul cu acest film. Mi-am adus aminte cât de mult mi-a plăcut la acea vreme şi pot spune că  încă îmi mai place. Sper să fie o recomandare bună. Iată şi câteva detalii despre povestea filmului.


     Fraţii Chow Nunn şi Chow Lui, proprietarii unei mari companii de calculatoare, se luptă cu o problemă uriaşă.Un virus ameninţător se răspândeşte rapid în reţeaua de calculatoare distrugându-le sistemul companiei. În ultimul moment salvarea vine din partea unui "prieten" de pe internet, "Angel.com", care reuşeşte să repare reţeaua. Când Chow Lui doreşte să se întâlnească în persoană cu "Angel.com", rămâne surprins să o vadă pe frumoasa Lynn, o asasină plătită, care stăpâneşte ultimile tehnici de kung fu şi tehnologia high-tech. Ajutată de sora ei Sue, cele doua fete îşi îndeplinesc misiunea şi îl omoară pe Chow Lui. Poliţista Kong Yat Hong şi partenerul ei Mark se ocupă de investigarea cazului şi îşi dau seama imediat că au de-a face cu două profesioniste foarte talentate. Începe o urmărire de-a şoarecele şi pisica şi o cursă incendiară mai ales că cele două surori devin ţinta celor care le-au angajat iniţial pentru aceasta crimă.

     Ce mi-a mai atras atenţia este soundtrack-ul. Relaxantă melodia. Enjoy!

1 comentarii:

Ciprian Enciu spunea...

Interesant blog :) zi faina :D

Trimiteți un comentariu