luni, 27 august 2012

Cea mai NARCISISTĂ leapşă



     În ultimele zile am avut parte de puţină relaxare, astfel încât am decis să las deoparte calculatorul, chiar şi telefonul. Tocmai de aceea am întârziat cu răspunsul la această leapşă  primită de la  cea care mereu mă onorează cu diverse lepşe şi căreia îi mulţumesc - Zdwuby. O voi completa  despre blogurile lui  Emil şi Zdwuby.  Aşadar, let's go!

     Reguli : tu preiei această leapşă şi o vei completa despre 2 persoane. Minim 2: despre mine (Emil) şi despre cel de la care ai preluat-o. Dacă o preiei direct de la mine poţi să scrii despre doar o persoană sau poţi alege, aleatoriu, o persoană despre care să scrii. Dacă doreşti, poţi să scrii despre mai mult de 2 persoane, nu este limita maximă.

1. Citeşti acest blog? Dacă da, cât de des ?
Zdwuby- De când l-am descoperit, cum apare o postare îmi arunc un ochi.
Emil- Abia l-am descoperit, noroc cu această leapşă.

2. Spune cea mai tare , respectiv cea mai slabă rubrică a acestui blog? În cazul celei mai slabe rubrici, poţi da o sugestie de înlocuire a acesteia cu alta.
Zdwuby- Nu pot spune că există diferenţe între rubrici, iar despre cele slabe nici nu se pune problema, acestea nu există.
Emil- Din câte am putut să văd toate sunt faine, slabe niciuna.

3. Spune punctele tari ale acestui blog.
Zdwuby- foarte activă
Emil- După ce o să îl citesc mai bine şi mai mult timp, cu siguranţă mă voi putea pronunţa, până atunci pot spune doar că mi-a lăsat o impresie bună.

4. Acum spune-le pe cele slabe. Aici poţi invoca şi ce anume lipseşte.
Nu mă simt în stare să dau bile negre niciunuia, cred că fiecare este mândru de munca lui, iar asta contează cel mai mult.

5. Ce părere ai despre temă, respectiv aspectul acestui blog.
Ambele  au un aspect simplu cu un conţinut bine organizat.

6. Ce părere ai despre stilul de scriere de pe acest blog.
Zdwuby- Orice subiect este binevenit în cadrul blogului, realitatea fiind pe primul loc
Emil- Foarte obiectiv şi concis.

7. Ce părere ai despre autorul acestui blog, în speţă despre mine, precizând dacă m-ai cunoscut personal sau nu.
Nu-i cunosc pe cei doi decât prin prisma blogului fiecăruia, dar mi-aş dori să avem câteva schimburi de cuvine.

8. Ai scris vreun guest pe acest blog? Dar ai găzduit vreun guest d-al meu? Dacă da, ce te-a făcut să scrii/să găzduieşti? Dacă nu, de ce?
Niciuna dintre aceste variante nu mi s-a întâmplat, probabil pentru că nu sunt de mult timp în blogosferă.

9. Ce părere ai despre această leapşă?
Foarte bună...la obiect.

10. Ce întrebare ai mai adăuga la ea?
Zic pas aici.



Leapşa merge mai departe către orice utilizator care poposeşte pe blogul meu. Trebuie doar să respecte regulile.

3 comentarii:

Ciprian Enciu spunea...

interesante raspunsuri :) o zi faina :D

Zdwuby spunea...

Mersi de raspunsuri:"> Si eu as dori sa schimbam cateva cuvinte:)

Emil Calinescu spunea...

Salutare . Mersi pentru preluare :)

http://emilcalinescu.eu/cea-mai-narcisista-leapsa-3/

aici ti-am raspuns :)

De asemenea, daca doresti sa mai vorbim imi poti scrie mail. Am 2 propuneri pentru tine, una dintre ele fiind facuta public, in leapsa, legat de guest-posting.

Salutari :)

Trimiteți un comentariu