duminică, 29 iulie 2012

Welcome back…and good luck!

Sunt din nou la început de drum. M-am gândit mult înainte de a reintra  în această sferă.  Am mai avut un blog acum doi ani, dar am renunţat la el, deoarece am considerat că nu era îndeajuns de reprezentativ pentru ceea ce sunt eu.
Acum sunt ca un bebeluş care încearcă să facă primii paşi, cu gândul că va ajunge la ciocolată de pe cel mai înalt raft. Eu nu vreau să ajung cel mai sus, vreau doar să-mi aştern gândurile, impresiile, părerile şi trăirile într-un loc în care  cel mai probabil voi fi contrazisa sau aprobată în voie, dar cu decenţă.
Nu contează dacă îmi comentează cineva ceea ce scriu, dacă îmi vizitează cineva blog-ul măcar o dată pe lună...contează doar ce simt eu şi ce transmit prin ceea ce scriu. Probabil nu voi posta în fiecare zi, dar mă voi strădui să iasă ceva bun din munca depusă aici.

La mai multe postări!

1 comentarii:

Adelin spunea...

Frumos (re)început. Spor la treabă de acum înainte!

Trimiteți un comentariu