marți, 31 iulie 2012

Life Opportunities

Viaţa îţi oferă numeroase şanse. Trebuie să ai curajul să profiţi de orice oportunitate în a reuşi să treci prin viaţă, având satisfacţii promiţătoare. Eu am profitat până acum de aproape de toate şansele oferite. Şi aici vreau să mă refer mai precis la avantajele pe care le-am avut prin participarea în cadrul proiectului multilateral Comenius - United In Europe Through Culture And Traditions derulat în liceul meu, Gr. Şc. "Voievodul Mircea" Târgovişte. Această participare mi-a fost benefică, întrucât am avut parte de foarte multe excursii, în primul rând, apoi de interacţionarea cu alţi elevi din ţările partenere: Belgia, Lituania, Bulgaria, Spania, Turcia, Italia, Polonia.

Au avut loc excursii la Bucureşti, vizitând Muzeul Satului, Palatul Parlamentului şi alte atracţii legate de tema proiectului, tradiţia, dar şi  alte locuri din ţară. Prin implicarea constantă în proiect, rezultatele  nu au încetat să apară.

Astfel, în ianuarie 2012 am luat parte la întrunirea din Polonia. Ce a fost mai frumos, pentru a mă face să fiu mulţumită pe deplin de eforturile depuse, a fost "staţionarea" de câteva zile în Berlin. Un loc minunat cu o civilizaţie de invidiat. Am profitat de orice moment petrecut atât în Berlin, cât şi în Polonia. Chiar dacă dormeam foarte puţin în fiecare noapte şi mă trezeam obosită şi încercănată, nu îmi pare rău, am avut parte de clipe memorabile petrecute alături de oameni cu concepţii şi moduri de viaţă diferite.

La fel de frumos a fost şi la întrunirea ţărilor partenere în România, în mai 2012. Am avut grijă ca oaspeţii noştri să se simtă, pe cât posibil bine în ţara noastră. Au plecat mulţumiţi şi încântaţi de ceea ce au văzut, păstrând legătură cu unii dintre ei chiar şi acum. Aşadar, şansa primită odată cu participarea în cadrul proiectului a fost benefică, interacţionând cu oameni diferiţi în medii diferite. 

Prin câteva poze voi arăta ce a însemnat Proiectul Comenius pentru mine.

















3 comentarii:

alexandrescudaniela spunea...

Intr-adevar, foarte frumos!
Aceste proiecte sunt benefice dpv social dar si al evolutiei tale pe plan educational. Cu alte cuvinte cum poti sa fii o persoana sociabila si cu mult bun simt daca nu interactionand cu alte culturi sau asimiland, pur si simplu, din cultura acestora?
Bravo tie! Poate ca, intr-o zi, vei avea sansa sa si traiesti acolo, in afara!

Unknown spunea...

Multumesc. Sincer, experienta aceasta m-a ajutat sa-mi dau seama ca in afara este mai bine, din unele puncte de vedere.

Zdwuby spunea...

Si liceul meu a fost implicat in proiectul asta, dar eu nu m'am implicat(din clasa mea s'au ales decat 2 baieti), dar am interactionat cu ei si a fost destul de interesant

Trimiteți un comentariu