miercuri, 25 mai 2016

Autonomie garantata cu Allview P8 Energy Pro



De mai bine de un an am optat pentru un smartphone produs de o companie romaneasca, Allview. La momentul respectiv se numara printre cele mai noi aparitii pe piata. Tehnologia se misca foarte repede si evolueaza mai mult decat ne putem astepta.
Acum imi doresc o schimbare in cee ce priveste un smartphone. Am nevoie de ceva mai bun si mai eficient, mai ales pe partea de autonomie. Din fericire, am descoperit un flagship Allview care m-a determinat sa-l studiez in detaliu si sa-i descopar adevaratele functii care m-ar ajuta personal. Cel mai nou produs oferit de Allview este smartphone-ul P8 Energy Pro. Din pacate, nu detin unul pentru a va spune concret cat de bine este conceput acesta, insa m-am documentat putin  si cu siguranta imi doresc sa am acest smartphone.

De ce as alege Allview P8 Energy Pro?
Nu voi sta sa enumar toate datele tehnice despre acest smartphone.  Voi enumera doar cateva dintre principalele motive pentru care as alege imediat acest produs.
In primul rand, fiind echipat cu un acumulator de 5020mAh asigura o folosire intensa de pana la 2 zile sau de 3 zile pentru o folosire ponderata. Intotdeauan am visat la un smartphone la care sa nu stau cu grija ca in mijlocul zilei voi ramane fara baterie. Cu Allview P8 Energy Pro sunt convinsa ca pot merge intr-un mini-concediu linistita, chiar daca uit sa imi pun in bagaj incarcatorul. It’s like a dream came true! Un smartphone pe care nu trebuie sa il incarci zilnic. Asta da performanta.
In al doilea rand, Allview P8 Energy Pro este prevazut cu o camera principala de 13MP cu Autofocus si prevazuta cu 5 lentile si protectie din safir pentru o rezistenta la zgarieturi. In cazul pasionatilor de selfie-uri, camera frontala de 5MP ofera o rezolutie mai mult decat satisfacatoare. Totodata, simfonia culorilor vibreaza la fiecare atingere a display-ului de 6 inch AMOLED® Full HD care iti va delecta privirea cu cele mai patrunzatoare culori, iar sticla ecranului 2.5D iti va face degetele dependente de placerea atingerii sale. Daatorita acestor functii nu voi mai sta sa editez fiecare fotografie in parte.
Mereu mi s-a intamplat sa sterg din gresala o fotografie si sa nu o mai pot recupera, intrucat smartphone-ul meu nu detine un Recycle Bin precum un laptop. Din fericire, brasovenii s-au gandit la o solutie pentru aceasta problema. P8 Energy PRO iti poate pastra imaginile disparate din galerie timp de o saptamana intr-un director de reciclare. Acesta este un alt motiv pentru care mi-as dori un asemenea flagship. 
Bineinteles, designe-ul atractiv, securitatea sporita a datelor, memoria de stocare mai mult decat suficienta, sistemul de operare Android 5.1 Lollipop si multe alte functii pe care nu te mai saturi sa le descoperi se afla incorporate intr-un singur device: Allview P8 Energy PRO.  Eu m-am saturat de telefoane care sa mi se descarce in mijlocul zilei sau sa dorm cu teama ca am uitat sa pun smartphone-ul la incarcat. In acest moment am nevoie de doua lucruri: de P8 Energy PRO si de o vacanta in care sa imortalizez fiecare moment cu el si sa nu duc grija descaracarii  acumulatorului folosit in mod intens. Si sa nu uit, cei de la Allview ofera cadou la achizitionarea unui P8 Energy PRO o pereche de ochelari pentru realitate virtuala Visual VR. Interesant, nu?
In mare parte, acestea sunt principalele motive pentru care eu as alege acest smartphone. Nu sunt o mare cunoscatoare a datelor tehnice, insa ceea ce m-a interesat si ma va interesa mereu la un telefon le-am enumerat mai sus. Iata ca si romanii se pricep sa faca lucruri minunate cu tehnologia si asta ma bucura foarte mult.
Acum, fuga la magazin pentru a beneficia de pachetul complet de comercializare la un pret mai mult decat ok, in comparatie cu beneficiile aduse de catre  Allview P8 Energy PRO.








Share Button

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu