miercuri, 10 februarie 2016

Culorile acrilice, un must-have pentru pictori



     Inca de mica mi-am dorit sa pot avea un dar, o abilitate cu care sa surprind lumea. Sa pot dovedi ca sunt buna la ceva anume. Sa surprind prin talentul meu. Imi doream foarte mult sa pot picta. Am avut colegi care reuseau doar printr-o mazgaleala un desen frumos. Eu nu reuseam in niciun fel. Si m-am straduit destul de mult sa-mi iasa si mie o pictura demna de a fi expusa macar pe holurile scolii. In zadar. Nu era de mine.
     Cred ca erau de vina si materialele folosite. Nu erau cele mai bune, bineinteles, pentru ca nu imi permiteam. Dar, acum se gasesc la indemana oricui produse de calitate pentru realizarea unei picturi cu care sa te tot mandresti in fata lumii. Mie mi-au placut intotdeauna culorile acrilice. Pe langa faptul ca sunt appreciate pentru intensitatea culorii, solubilitate si rapiditate de uscare, culorile acrilice se pot folosi si in tehnica picturii in ulei.
     Parintii ai caror copii se pricep sa picteze nu ar trebui sa se indoiasca de talentul lor, doar din cauza unor produse de care nu au parte. Se pot achizitiona culori acrilice de la colorit.ro, iar pretul este avantajos. Eu tare regret ca nu am stiut de aceste tehnici cand eram mica, poate reuseam si eu sa pictez macar o suprafata de panza sau chiar un carton panzat.

     Apropo de culorile acrilice. De ce consider ca sunt cele mai importante inovatii pentru artisti cu experienta si nu numai? Pentru ca acestea se pot folosi pe mai multe tipuri de suprafete pentru pictura, rezultatul fiind unul original. Fie ca vorbim despre panza, carton, lemn, plastic, placaj sau ceramica, culorile acrilice ofera luminozitate, detaliu important in realizarea unei picturi. Totusi, sunt anumite reguli in folosirea culorilor acrilice, iar fiecare artist trebuie sa le cunoasca. Pentru incepatori, va enumar doar cateva dintre ele:            
  • Pensulele trebuie, dar nu neaparat, sa fie din par natural de porc;
  • Suprafata de pictura pentru tehnica in acrilic – indiferent de suportul ales, acrilicele reprezinta alegerea ideala, intrucat acestea nu patrund in suport;
  •  Gama de culori  - cum artistii au produs o mare varietate de lucrari folosind tehnica in acrilic, imbunatatirea culorilor si dezvoltarea acestora au crescut pe piata. Atentie mare la combinarea prea multor culori, acest procedeu nu este recomandat. La capitolul culori, imaginatia nu este mereu cel mai bun prieten. Astfel, amestecarea culorilor acrilice necesita sistemul celor sase culori, care cuprinde doua nuante de rosu, de galben si albastru. 
     Bineinteles, eu am enumerat doar punctele importante in realizarea unei picturi  prin tehnica in acrilic. Sunt foarte multe aspecte de urmat atunci cand se doreste apelarea la acest procedeu. Nu este greu. Dar nici oricine nu il poate face. Eu mi-as fi dorit sa urmez o scoala de pictura, dar cum nu am avut prea mult succes, nici macar pentru o mazgaleala, nu am avut de ales decat sa privesc cum alti oameni transforma o banala hartie intr-o pictura minunata.
     Culorile acrilice de la colorit.ro sunt o solutie ideala atunci cand vreti, cei care practicati si aveti talent la pictura, sa le achizitionati. Cei de la colorit.ro ofera si consiliere in alegerea culorii potrivite, in indrumarea celor care sunt incepatori si nu numai.
     Eu apreciez foarte mult acest tip de arta si inclin capul in fata celor care realizeaza minunatele picturi de peste tot unde le vad expuse.





Share Button

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu