sâmbătă, 13 februarie 2016

Be my naughty Valentine


     In fiecare an, in apropierea marei zile a indragostitilor, postam articole cum nu sarbatoresc aceasta zi. Inca imi sustin argumentele. Pentru ca nu mi se pare o zi atat de importanta si nu imi inspira atat de mult precum se tot aude. Eu sunt genul care da cadouri persoanei iubite intr-o zi oarecare, doar pentru ca am vazut ceva intr-un magazin si mi-a placut si daca e sa am o zi speciala pe care sa o celebrez, este ziua in care mi-am cunoscut jumatatea.
     Dar, cum sunt multi indragostiti pe aceasta planeta, propun o idee de cadou pe care barbatii nu ar trebui sa-l rateze sau sa-l ezite in a-l cumpara celei pe care o iubesc. Asadar, vreau sa ating punctul sensibil al barbatilor, anume lenjeriile sexy. Acum, spuneti-mi voi carui barbat nu-i place astfel de articole vestimentare purtate de catre iubitele/sotiile lor?
     Recunosc, mie imi place babydoll-urile si chiar detin un astfel de model. Da, uneori meritam sa fim mai "naughty" in dormitor, sa destindem putin atmosfera si sa aprindem scanteia acolo unde este nevoie de mai multa inspiratie. Naughty pentru mine inseamna un mod mai incitant si mai seducator in care o partenerii se simt mai frumosi si isi arata anumite calitati si parti speciale. Un mod prin care se fructifica relatia dintre cei doi.
     Sunt aproape sigura ca fetele/femeile sunt incantate de un astfel de cadou primite din partea partenerului, iar de barbati nu mai zic. Ei sunt sigur cu mintea deschisa si aprinsa in astfel de ipostaze. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Cand zic de un astfel de cadou, ma refer la partea romantica pe care lenjeriile sexy le ofera. Ceva care sa aduca mai multa savoare momentelor petrecute in dormitor. Alaturi de flori, lumanari parfumate si un vin bun. Suna bine, nu-i asa?
     Bineinteles, idei de cadouri pentru Valentine's Day sunt multe. Fie ca vrei sa daruiesti un cadou personalizat sau anumite accesorii pline de inimioare si texte dragastoase, mereu se gasesc la tot pasul tot felul de produse.
     Asa cum am mai spus, nu sarbatoresc aceasta zi de 14 februarie, insa asta nu ma impiedica sa va dau sfaturi in materie de cadouri. Iar babydoll-urile sunt cele care mi-au atras atentia  cel mai mult.
     Deci, voi vreti sa fiti naughty de Valentine's Day ?
Share Button

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu