marți, 16 iulie 2013

De ce îmi plac lalelele?

Privesc zi de zi cum multe femei sunt încântate de trandafiri, crini imperiali şi alte flori. Eu însă nu sunt aşa. Mie îmi plac lalelele. De ce? Pentru că sunt atât de firave, atât de delicate... Sunt florile cel mai greu de găsit în tot timpul anului. Trandafiri găseşti şi iarna, însă lalele mai puţin. Aceste flori mă definesc. Aş vrea să primesc o dată un buchet de lalele albe, iar în centru să fie o nonculoare, laleaua neagră.

Nu am vrut să mă lungesc la vorbă, am vrut doar să explic motivul pentru care îmi plac mai mult lalelele decât trandafirii, de exemplu. Pentru a înţelege acele persoane  ce mă “condamnă” că nu îmi plac alte flori mai speciale. 
Un răspuns final: pentru că mie nu îmi place să fiu ca restul!


1 comentarii:

Anonim spunea...

Și mie îmi plac lalelele, în special cele albe.

Trimiteți un comentariu