luni, 20 mai 2013

Cele mai importante 5 motive pentru care merită să mergi cu trenul

     După cum bine v-am anunţat în acest articol, nu mai fac naveta cu trenul, iar aceste câteva zile în care am fost nevoită să merg cu autobuzul au fost groaznice. Sper să fac faţă în continuare acestui chin. Acestea sunt cele mai importante motive ale mele pentru care optez pentru călătoria cu trenul:
  1.  Este mai ieftin.
  2. Este mai sigur, în condiţiile în care într-un an peste 2700 de oameni îşi pierd viaţa în accidente rutiere
  3. Vara este răcoare, iarna este cald.
  4. Nu este aglomeraţie şi poţi sta mult mai comod.
  5. Nu rămâi pe afară pentru că nu mai este loc, aşa cum se întâmplă de cele mai multe ori în cazul autobuzelor.
Lista poate continua. Aştept şi părerile voastre.


3 comentarii:

Vioreld spunea...

Ai perfecta dreptate! Si eu optez pentru mersul cu trenul din aceste motive. Iar, cu trenul, poti ajunge mai repede la o destinatie, ca trenul taie campul in mod direct, pe cand masina este nevoita sa ocoleasca :D

Ciprian Enciu spunea...

Super poza cu autobuzul :))))) mi-a placut, dar nu cred ca e asa inghesuiala....cel putin nu la mine in Iasi :D :)) super subiect :)

Unknown spunea...

@Vioreld
Corect, in cazul meu cu masina am de mers 33 km, pe cand cu trenul am 30 km.
@Ciprian
Ba sa crezi, eu ma confrunt in fiecare zi cu astfel de situatie, iar cand vad politia soferii ii pun pe cei din picioare sa se apleca pentru a scapa neamendati. Asta-i Romanica!

Trimiteți un comentariu