După o
creştere meteorică, website-urile au devenit piatra de temelie a tot ceea ce înseamnă
online, locul în care utilizatorii găsesc informaţii relevante despre
brandurile pe care le prefera.
Cum
comerţul s-a mutat de la magazinul de proximitate pe internet, un website
profesional nu mai este demult un moft, ci un must pentru orice afacere care se
respectă. Cum orice întreprinzător îşi doreşte o prezenţă online proaspătă şi
funcţională, crearea unui website profesional devine o prioritate.
Ce te
faci însă atunci când se pune problema să alegi website-ul potrivit pentru
afacerea pe care o dezvolţi şi firma care să se ocupe cu crearea lui? Pentru a
limpezi puţin apele, iată care sunt cele 6 reguli de aur pe care ar trebui să
le respecte orice website profesional.
1. Designul
este primul prag al unui website profesional, prima impresie pe care şi-o fac
utilizatorii online despre afacerea pe care o reprezintă. Iată de ce un website
profesional trebuie să afişeze un aspect atractiv din punct de vedere vizual şi
o interfaţă user-friendly pentru vizitatori.
2. Un
website prea încărcat poate deveni mai greu de răsfoit, iar elementele de animaţie
realizate în Flash vor prelungi simţitor durata de încărcare a site-ului. În
acest caz, regulă de aur devine: Less is more.
3. Înainte
de a începe efectiv realizarea unui website profesional, orice web developer
trebuie să-şi pună cap la cap o strategie. Ceea ce se traduce printr-o schemă şi
o hartă a site-ului. Acest pas va face navigarea pe site mult mai intuitivă
pentru utilizatorii online, care vor răsfoi un site bine închegat şi vor urma
linkuri funcţionale.
4. Un
website nu este vreo pagină dintr-o enciclopedie, ci un portal creat special
pentru vizitatori. De aici regula conform căreia un website profesional trebuie
să fie interactiv. Şi asta 24 de ore din 24. Opţiunea de chat, pagina de
contact, precum şi prezenţa unei hărţi interactive sunt elemente pe care ar
trebui să le conţină orice site bine făcut.
5. Un conţinut
relevant îi va face pe utilizatori să aleagă afacerea ta în detrimental
competitorilor. Iată de ce textul şi videoclipurile de pe website ar trebui să
reflecte în proporţie de 100%
identitatea brandului pe care îl reprezintă.
Dacă te
decizi să angajezi o firmă care se ocupă cu servicii web design, atunci trebuie să ai în considerare aceste lucruri. Avem un
site interactiv, atractiv din punctul de vedere al designului. Care este următorul
pas? El trebuie să fie uşor de găsit de segmentul de vizitatori cărora li se
adresează. Iată de ce SEO a devenit în ultimii
ani un element-cheie în realizarea unui website profesional.
Indiferent
dacă îţi doreşti un site corporate, unic şi atractiv sau minimalist şi aerisit,
ţinând cont de aceste reguli de aur, vei obţine website-ul care să reflecte întocmai
identitatea brandului pe care îl dezvolţi.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu