marți, 15 ianuarie 2013

Să fie S(tr)esiune, zic!



     Printre multe şi nenumărate ceaiuri şi medicamente (tot nu m-am însănătoşit) mai există loc şi pentru facultate. Deja am avut parte de trei colocvii, deci să zicem că am început să mă obişnuiesc cu modul de abordare a examenelor. Totuşi, greul e pe cale să înceapă. Dar nu-mi fac probleme, prea mari. Am de gând să iau toate examenele şi mai ales să fie cu note mari. De ce?
      Vreau să jefuiesc statul de bani. Vreau că semestrul viitor să-i păcălesc eu pe ei, nu ei pe mine. Asta deoarece m-au amăgit că îmi vor da bursa socială, aşa cum am depus şi dosarul la început de an universitar. Ca să aflu mai apoi cu stupoare că m-au integrat la "bursa specială". Ori, acea bursă nu este pentru cei handicapaţi, zic eu? Mă rog, degeaba am tot umblat să mă lămuresc că tot nu am avut cu cine. Măcar îmi vor da acum 300 de lei, cu toate că suma aceasta trebuia oferită pe fiecare lună.
     Astfel, vreau ca pe semestrul viitor să mă integrez la bursa de merit (este de 400 lei pe lună) ca să le dau peste nas.
      Până atunci, stresiune uşoară!

2 comentarii:

Ciprian Enciu spunea...

Multa bafta iti doresc >:D< :*

Zdwuby spunea...

Mult succes in stresiune si noroc cu bursa aia:)

Trimiteți un comentariu