duminică, 20 ianuarie 2013

Dorinţă, Dragoste, Dezlănţuire



     E minunat să mă trezesc în fiecare dimineaţă cu mirosul cafelei tocmai pregătită de tine. Nu mă laşi niciodată să mă dau jos din pat fără a mă răsfăţa. E minunat. Eşti minunat. Mă bucur că nu ai mai plecat, lăsând în urma doar un bileţel. Acum simt că totul este perfect, exact cum mi-am dorit.

     Chiar dacă dimineţile ne prind cu cearşafurile şifonate, bluza mea ruptă, dorinţa e  îndeajuns de mare pentru a ne impulsiona la şi mai mult, la crearea unui univers numai al nostru. Ne uităm în ochii celuilalt şi doar uimirea ne ţine pleoapele treze. Ne hrănim reciproc cu buzele noastre însângerate, cu membrele încordate, mereu căutând să atingem absolutul.
     În fiecare zi ne coasem povestea, iar noaptea o destrămam, deşirându-ne prin sudoare şi dragoste pură. Sunt atâtea sentimente, un amalgam de trăiri interioare pe care ni le exteriorizam în moduri diferite, dar care se contopesc perfect. Acum ştiu ce vreau. Eşti tu, eşti unic, eşti al meu. Vreau să nu dispară aceste clipe, sunt prea fericită...în sfârşit.


FICŢIUNE!

6 comentarii:

Ciprian Enciu spunea...

Doar fictiune ? :-?

Unknown spunea...

@Ciprian
Doar fictiune, realitatea o astept:P

Zdwuby spunea...

Fictiunea de multe ori este o proiectie a dorintelor :)

Unknown spunea...

@Zdwuby
M-ai prins:P

Anonim spunea...

E dimineata. Din nou. Suntem tacuti. Nu iti pot promite nimic si tu o stii la fel de bine...deocamdata sunt langa tine. Ne sorbim doza de "otrava zilnica" impreuna iar apoi o sa ne despartim pentru o zi intreaga, o zi lunga in care se pot intampla atatea.
Deseori te intrebi daca seara o sa revin, cu aceleasi sentimente sau acestea or sa se schimbe. Iti spun de atatea ori sa alungi gandurile negre din mintea ta complicata. Uneori ma asculti dar alteori, de cele mai multe ori buzele tale navalesc peste ale mele...in functie de raspunsul meu, ele inteleg foarte bine. Sunt inca al tau, doar al tau. Te relaxezi, iar ochii tai se umplu de iubire si caldura, caldura ce devine usor dorinta...si noaptea incepe!

Unknown spunea...

@ Anomim
Dar, din pacate, desi imi doresc atat de mult, tu nu poti ramane doar al meu. Astfel raman doar cu fictiunea;)

Trimiteți un comentariu