sâmbătă, 15 decembrie 2012

De data asta spun pas


     M-am gândit foarte mult înainte de a lua această decizie. Am considerat că nu merită să mă implic atât de mult pentru o sumă de bani atât de mică. Este vorba despre un parteneriat cu o firmă căreia trebuia să îi "rezolv" nişte chestionare, unde era într-adevăr multă bătaie de cap. Eu ştiu că îmi plac lucrurile complicate, dar prefer să fiu şi răsplătită pe măsură. Aşa că am renunţat, pur şi simplu. Nu ar trebui să le fac reclamă proastă celor care şi-au dat interesul pentru mine foarte puţin, dar am considerat că nu este ceea ce vreau eu de la mine. Nu-mi place să mă implic mai mult decât ar trebui în lucrurile care nu îmi sunt atribuite. Adică, eu trebuia să repar ceea ce stricase altă persoană. Îmi pare rău, v-aţi greşit destinatarul. Până la urmă este dreptul meu de a vrea sau nu să continui în ceea ce mi s-a propus. Astfel am spus pas ofertei.

P.S. Nu am remuşcări.

3 comentarii:

Zdwuby spunea...

Atata timp cat consideri ca nu era pentru tine nici nu ai de ce sa ai remuscari [-(:*

Unknown spunea...

@Zdwuby
Nu am remuscari pentru ca nu-mi place sa fac o munca pe degeaba. Era ceva ce tine de domeniul meu, dar nu indeajuns de convingator.

Vioreld spunea...

Ai perfecta dreptate :)

Trimiteți un comentariu