vineri, 23 noiembrie 2012

Cel mai frumos cadou




     După cum se ştie, pe 30 noiembrie se sărbătoreşte Sfântul Andrei. Cum port numele de Andreea, evident este şi ziua mea. Ce mă bucură este că în acea zi nu se învaţă, deci o să am un weekend prelungit. Partea şi mai bună, de fapt cea mai bună, este că pe 1 decembrie, la o zi după onomastica mea, voi avea parte de cel mai frumos cadou. La Club Fever Fieni vor veni PARAZIŢII. S-a nimerit atât de bine venirea lor cu ziua mea, încât o văd ca pe un cadou binemeritat. Nu se va întâmpla ca la concertul lui Bitză când nu am putut fi prezentă. De data asta nu lipsesc. Abia (îi) aştept!


3 comentarii:

Zdwuby spunea...

Asta da cadou pentru tine:)) au stiut ei ca acolo ii asteapta o mare fana pe care o mai cheama si Andreea, dar nu au putut sa ajunga pe 30 si vin pe 1 :p :))

Unknown spunea...

@ Zdwuby
Si daca veneau de Craciun, tot cel mai frumos cadou ar fi fost:-D

Ciprian Enciu spunea...

Imi plac mai mult cei de la bug mafia :D dar ma bucur pentru tine :X seara faina .....

Trimiteți un comentariu