luni, 1 octombrie 2012

The Show Has Just Begun



     Şi uite aşa am trecut la o altă perioadă a vieţii. Una de care viitorul meu va ţine cont în ce direcţie să mă îndrepte. Astăzi am luat parte la festivitatea de deschidere din cadrul Universităţii Valahia, Facultatea de Drept şi  Ştiinţe Social-Politice. A fost fain, multă vorbărie, multe feţe necunoscute. Pot spune că am puţin noroc de început, deoarece am zărit câţiva colegi de liceu. Asta e un lucru bun şi nu pot decât să mă bucur. Binenteles, profesorii astăzi au fost foarte gentili cu noi. Asta nu înseamnă că aşa vor fi pe tot parcursul anului. Eu sper doar să mă descurc, pentru că am încredere în foreţele proprii. Mi-am dat seama că nu mai e de joacă cu facultatetea. Vor fi şi momente frumoase de petrecut, dar trebuie mai multă seriozitate. Promit că îmi voi da silinţa să nu dezamăgesc pe nimeni, mai ales pe mine. Mâine voi avea primele cursuri. Abia aştept.

P.S. O bilă neagră: am cursuri sâmbăta.

2 comentarii:

Ciprian Enciu spunea...

Mult succes iti doresc, anii de stundentie sunt cei mai frumosi.... o sa mai vorbim noi peste ani :D seara faina

Unknown spunea...

Mersi frumos! Voi incerca pe cat posibil sa profit de aceasta perioada. Cu siguranta vom mai vorbi peste ani, chiar si sa ne intalnim;) O seara frumoasa!

Trimiteți un comentariu