vineri, 21 septembrie 2012

Bitză is coming to town



     Din nou voi rata ceea ce-mi place. Bitză va veni la club Fever din Fieni la aniversarea celor2 ani de la înfiinţare. De ce îl voi rata? Pentru că voi fi la o nuntă. La fel cum am ratat acum câţiva ani venirea celor de la Paraziţii, aşa şi acum voi rata venirea lu Bitză.
     Am avut totuşi o satisfacţie în vara asta. La zilele oraşului Târgovişte am  asistat la concertul celor de la B.U.G. Mafia. Cred că am să fac o aroganţă şi tot voi ajunge la Bitză. Asta pentru că localul la care va fi nunta e aproape de club. Dar slabe speranţe. Vom vedea cum vor decurge lucrurile atunci. Cine va ajunge la club va fi foarte norocos.
     Rămân deocamdată cu melodia mea de suflet a lui Bitză, "Vorbeşte vinul".




3 comentarii:

Zdwuby spunea...

Melodia asa imi place foarte tare:)) defapt Bitza imi place in general:)) Hmmm furi mireasa si te duci cu ea la concert:>:))

Unknown spunea...

@ Zdwuby
Buna ideea sa fur mireasa:>

Ciprian Enciu spunea...

Singura mel care imi place de la bitza e cea postat a de tine, restul cam slabut :D

Trimiteți un comentariu